Vanhat kuvat

Marjaniemipäivä 2016

aRiitta Lampela rajattu   Kari ja Juhani ynnä Riitta

Vuoden 2016 marjaniemeläinen Riitta Lampela, mitalin ja kunniakirjan hänelle luovuttivat seuran puheenjohtaja Kari Ripatti ja hallituksen jäsen Juhani Lehtolainen.

VPK auto kiinnosti

VPK:n auto kiinnosti lapsia Marjaniemipäivänä tänäkin vuonna

Seuran myyntipöytä  MLL Strömsinlahti

Marjaniemi-Seuran myynti- ja neuvontapiste. Paikalla oli myös Mannerheimin lastensuojeluliiton Strömsinlahden yhdistys.

pientenkin juoksussa on vauhtia   Paikoillanne valmiit hep

Paikoillanne – valmiit -hep. Lasten olympialaiset ovat aina hauska ja mieliinpainuva tapahtuma. Niin myös 2016

Kirpputori

Kirpputoripöydillä ja -teltoissa tavara vaihtoi omistajaa.

Marjaniemen VPK:n talo

Marjaniemen purjehtijoiden paviljonki
 Marjaniemessä on yhdistykset melojille, veneilijöille ja purjehtijoille sekä omat rannat ja laiturit.
Marjaniemessä on yhdistykset melojille, talviuimareille, veneilijöille ja purjehtijoille sekä omat rannat ja laiturit.
Marjaniemen seurakuntakoti sijaitsee Marjaniemen korkeimmalla paikalla. Talossa toimii lasten päiväkerho.
Marjaniemen seurakuntakoti sijaitsee Marjaniemen korkeimmalla paikalla. Se poistettiin käytöstä vuonna 2014 kosteusongelmien vuoksi.
Oskarinpuisto on rauhallinen leikkipaikka lapsille. Puistossa toimii arkisin puistotäti.
Kehitysvammatuki 57 ry:n Oskarinpuiston toimintakeskus
Puolaharjulta on upeat näköalat merelle. Jos on sopiva keli, jäällä voi mainiosti hiihtää tai luistella. Myös talvionkijat saapuvat lahdelle.
Marjaniemen uimaranta on vilkkaassa käytössä niin kesällä kuin talvellakin. Avantouimareita eivät pakkaset pelota.
Marjaniemi on rauhallinen ja viihtyisä asuinpaikka noin 700 taloudelle.