8.2.2017
klo. 12.00-16.00

Polttopuu on turvannut elämän pohjoisessa ilmastossamme vuosisatojen ajan. Tulisijat ovat osa suomalaista elämänpiiriä nykyäänkin, takkatulen ääressä viihdytään.

Tervetuloa mukaan pohtimaan Tulisijan lämpöä osana suomalaista energiantuotantoa Puulämmityspäivään 8. helmikuuta 2017 Helsingissä.

Mikä rooli tulisijoilla on Suomen energiataseessa? Sopiiko tulisija myös nykyaikaiseen energiatehokkaaseen pientaloon? Puun palamisessa vapautuu pienhiukkasia. Miten vaarallisia ne ovat, ja voiko niiden päästöjä vähentää? Mikä on hyvää polttopuuta ja miten sitä oikein käytetään? Tule pohtimaan näitä asioita Tulisija- ja savupiippuyhdistyksen yhteiskumppaneidensa kanssa järjestämään seminaariin.

Seminaarin järjestävät Tulisija- ja savupiippuyhdistys TSY ry, Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY, Suomen Omakotiliitto ry, Lähienergialiitto ry, Bioenergia ry ja Motiva, ja se on osa Suomi 100 vuotta -juhlavuoden tapahtumia.

Tapahtuma-aika ja -paikka: 8. helmikuuta 2017 klo 12-16, Astoria-Sali, Iso Roobertinkatu 14, Helsinki

Ohjelma: www.tsy.fi

Kahvitarjoilu