Hyväntekeväisyyskeräys thaimaalaislasten hyväksi

Leluja, lasten kuvakirjoja, piirustustarvikkeita ym. kerätään Pohjois-Thaimaan kylään

Marjaniemi-Seuran puheenjohtaja Kari Ripatti vieraili syksyllä pohjoisthaimaalaisessa  kylässä opettamassa lapsille taidetta. Lions Club Helsinki/Marjaniemi oli kerännyt varat matkaa varten.

Yhteyksiä kylään pidetään edelleen yllä. Marjaniemessä kerätään nyt tarvikkeita leluista pulpetteihin lähettäväksi kylän lapsille kontissa, johon Oulun yliopisto kokoaa opetustarvikkeita. Kontti lähtee vasta syyskesällä, joten nyt on hyvää aikaa tutkia kevät-kesäsiivouksen yhteydessä käyttökelpoiset poistettavat lelut yms. mukaan keräykseen.

Jos sinulla on siis käyttökelpoista lapsille sopivaa tavaraa, kuten vaatteita, kuvakirjoja, leluja ynnä muuta, ota yhteyttä Kariin.  karijohannesripatti(at)gmail.com.

Thailapsia