Liity Kotiseutuliittoon, jäsenmaksu hyödyttää myös Marjaniemi-seuran toimintaa

Hei jäsen!
Haluaisitko olla ajan hermolla kotiseutuasioissa – myös valtakunnallisesti? Nyt voit vaivattomasti liittyä Suomen Kotiseutuliiton klubijäseneksi ja samalla tuet meidän yhdistystämme kymmenellä eurolla!

Kotiseutuklubi on Suomen Kotiseutuliiton kannattajajäsenten kerho, johon kutsutaan mukaan kaikki kotiseutujen hyvinvoinnista, ilmiöistä, ideoista ja kehittämisestä kiinnostuneet. Klubilaisena tiedät, mitä kotiseututoiminnassa tapahtuu. Saat jäsenetuja ja -tarjouksia, voit osallistua klubiretkille ja -tapaamisiin ja tapaat mukavia ja samanhenkisiä ihmisiä.

Kotiseutuklubin jäsenet ovat Suomen Kotiseutuliiton kannattajajäseniä. Heillä on läsnäolo- ja puheoikeus liiton vuosikokouksessa ja maakunnallisissa kokouksissa. Klubilaisille lähetetään Kotiseutuliiton jäsenmateriaali, ajankohtainen Kotiseutuposti-lehti, monipuolinen Kotiseutu-vuosikirja sekä kutsuja koulutustilaisuuksiin, kahvihetkiin ja seminaareihin. Lisäksi klubilaiset saavat paljon muita etuja ja tarjouksia.

Klubin jäsenmaksut: henkilöille 45 €/vuosi, opiskelijoille 30 €/vuosi ja perhejäsenille 25 €/vuosi (jos samassa taloudessa yksi täyden maksun maksava jäsen).

Ja 10 € klubin jäsenmaksusta tukee oman paikallisyhdistyksesi toimintaa,
eli Kotiseutuliitto maksaa sen suoraan meille!

Liity nyt mukaan! Suomen Kotiseutuliitto lähettää laskun ja tervetulopakettisi tammikuun 2019 alussa ja maksaa 10 euroa meidän yhdistyksellemme.

Ilmoittautumislinkki

————————

Lisätietoa: Suomen kotiseutuliitto

Suomen Kotiseutuliitto on kotiseututyön keskusjärjestö ja yksi maamme suurimmista kansalaisjärjestöistä. Liiton keskustoimisto, 15 aluejärjestöä ja noin 750 jäsenyhdistystä ympäri Suomen tarjoavat yli 150 000 paikallistoimijalle näköalapaikan paikalliskulttuuriin sekä vaikuttamisen ja osallistumisen mahdollisuuksia. Liiton jäsenistöön kuuluu myös 100 kuntaa ja kaikki maakuntien liitot, mikä takaa paitsi alueellisen kattavuuden myös joustavan tiedonkulun ja lukuisat yhteistyömahdollisuudet hallinnon ja ruohonjuuritason toimijoiden välillä. Kotiseutuliitto vastaa myös seurantalojen korjausavustuksen jaosta ja tarjoaa asiantuntija-apua seurantalojen korjauksiin liittyvissä kysymyksissä.